Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: Doxlas
Data: 2009-03-06 16:48:00
Ash matau problema, kad uzh daxuja lemonu buvo nupirkta netinkamai
fiksuojanti pazheidejus iranga, ir vietoj to kad teist ir ishieshkot
nuostolius ish "konkurso" organizatoriu, bandoma pritemt istatymus prie
xrienovu irenginiu... Vien shis faktas bet kokio normalaus vakaru piliechio
galva susprogdintu...
Todel nepasitikiu ash tai radarais ir draugo pasakymas kad jis nevirshijo
greichio, man yra rimtesnis argumentas nei Ghosto Privedenevijuchiaus
nuotrauka uzh panashaus i mano automobili vairo...
Ir kuo daugiau bus tokiu istoriju, tai gal pagaliau prades suktis kokios
nors kontroles dantrachiai.