Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: Virus
Data: 2009-03-06 13:56:19
> tu neatsikalbinek, pasakok, kaip yra. va draugzasa raso, kad nifiga ne taip,
> kaip tu rasei. bet vokietija nemaza, gal ten pas juos nordrainvestfalen'e
> kokia nors ypatinga tvarka, o kitur kitaip?

Kuri dalis ne taip? As rasiau, kad DE _baudzia_ savininka? Pagal tave
DE savininkas pasiuncia policija nx, ar pas don pedro ir ramiai gyvena
toliau? Ar vistik ji uztrumpina = apsunkina gyvenima tiek, kad daugiau
pas don pedro siust nebesinori? Kabinekis prie zodziu, bet ziurek prie
kokiu zodziu kabiniesi :)

> tranzoo sutikti neteko? as pats pora kartu baudos negavau tik todel, kad mzp

Teko viena karta. Nu ir kuo baiges - gavo galu gale susimoket, ar ne? Istorijos
pabaigos paprasciausiai nezinau, grupse negyvenu :) Uztai teko n+k kartu
skaityt klausima - "nufotkino, ka daryt" ir po to is kart atsakymas - "siusk
pas don pedro, ar siaip nx, jei snukis blogai matosi". Tipo nelygis bauda
susimoket, jei jau proto neuzteko pries radar greiti numest?
Patys isprovokuoja tokius sprendimus, po to vel dejuoja, ajajai nx pasiust
nebeiseis. Man sita situacija labai primena koliojima policijos, kad kysius
ima, o kita diena 'blet, nusove gaidziai, bet su 50lt atsipirkau'.
--
Virus