Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka
Autorius: c2h5oh
Data: 2009-03-07 16:13:33
Belgijoje VISI radarai fotografuoja mašinos užpakalį.

Nusifotkinus ateina paštu pranešimas "Mielas mesje, tada ir tada
nufografavom jūsų automobilį Kijasepija valst nr abc 000 tokio ir tokio
kelio 7,4 kilometre vaziuojantį greičiu X. Toje vietoje leidžiama x-30.
Maloniai prašome užpildyti pridedamą formuliarą ir atsiųsti mums adresu
tokiu tai".

Tam formuliare gali parašyti, kad mašina ne tavo, kad vairavai ne tu,
kad vairavai tu bet neviršijai, kad vežei gimdančią žmoną į ligoninę, ir
t.t.

Sekančiu laišku ateina sąskaita su prašymu susimokėti. Jeigu rašei kad
mašina ne tavo, vairavai ne tu - tai prašom įrodymus ant stalo.

Nesusimokėjus, čekiukai kartojasi. Vėliau pradeda rašyti antstolis.

Taigi viskas kaip ir Lietuvoje, tik įrodinėti, kad nevairavai savo
mašinas, turi tu. Kas sumažina pereigūnų laiką, skiriamą klausytis
atmazkių iš serijos "nežinau kas vairavo mano mašiną". Mašina - brangus
turtas (beveik) kiekvienam, nu nebūna taip, kad nežinotum kam davei mašiną.