Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-31 16:50:02
Cia Pandos E46 320i turejau omeny. Tai jei kalbant apie E46, tai 330* jau
kitaip. Nepirkciau as pats irgi E30, bet nesiryzciau ir vaziavimo malonumo
lygint su Skoda. Nors jei del experience, tai turbut nespjauciau i koki E39
540i manual. Zodziu kiekvienam savo, tau gal kokie sokiu uzsiemimai patinka,
man pvz sena lavona kartais uzdrozt patinka.