Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: MRT
Data: 2019-07-27 00:17:27
On 2019.07.26 23:48, Ssang Yong wrote:

> Nu tai taip ir turetu but - senas butas zjb daiktas, turi verte,
> priesingai negu kazkoks ten puslavonis lauzas

jo turi.. pirkau uz 38k, dabar 6 metais paseno ir
kokiais +20k pabrango .. bet prie dabartiniu NT kainu,
tai ne taip baisiai traukia dar koki sena buta pirkt..

> Kad as cia isvis be vaiku ir bobos skaiciuoju, jei su tais, tai formules
> sumas gal dar pamazint biski reiktu

nu kur jau mazint .. su tarkim 1,5k alga su vaikais +
boba siulai vyrui 2 savaiciu algos vertes kibire bildet?

> Tai as cia ne apie tai kaip dauguma daro, o kaip butu protinga daryt (ir
> cia jau iseitu turbut mazuma)

Na gal perlenkia dauguma.. pvz su 0,7k eme kokiu 20k auto lizingu - wtf.
Bet tavo siulymas jau irgi smarkiai perlenktas. 2k alga ir
kibiras uz max 4k?.. net neziurint kiek priklausomas nuo auto?

> Jeigu uzdirbciau 1k, tai man 3k butu dideli pinigai.

Dirbau uz 1k, tai 3k buvo/yra sudas, o ne dideli pinigai.
Na kai galvoji apie "+3k santaupu" = sudas, jei koki suda pirkt
uz daug, tai jau gaila.. visgi su 1k alga tie "k" ne staigiai atsiranda.

> Pvz jei ismestu is darbo, tai dar kelis menesius eitu pratempt ir pan.

Man butu eje kelis metus pratempt