Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-07-28 22:48:44
tai nusipirk davai betmeną už 4k€ ir nuvažiuok 100kkm per penkis metus,
papasakosi :). Aš tai nesupranstu iš kur jūs traukiat tas mašinas
kuriose per 20 metų niekas nesugenda....

O šiaip tai kitavertus, per 100kkm vien ant kuro jaučiu bus 5-6k€
skirtumas jei trilitris betmenas vs ten kas nors su pusantro litro.