Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-25 23:33:44
Kad ir, nes kapeikas uzdirbant veltis i visokias paskolas ir dziaugtis
nuvertejimu, tai ubagyste iki gyvenimo galo garantuota. Geriau tada uz
panasia paskolos imoka pasiimt 1 kambario buta nuomai, tai bent naudos
kazkokios bus. O masina reik pirkt uz 1-2 men. pajamas, nu bet jei uzdirbi
10k ir nori paissipisinet, tai gal ir galima pusmeti pataupyt ir pasiimt
koki pitaka su irklais gale.