Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: tranzoo
Data: 2019-07-29 20:15:11
gal jei pirkt skf tiksliai is atstovo.. o seip tik dydis tas pats... dar
ir klibanti iskart teko matyt.

man asmeniskai uzteko trw trauke originalia ir autodalys sanciuose
palygint. ant bieju trw, kodai tie patys, tik sanciu trumpesne is
sarnyras ranka judinasi.

pirkit ir darykit opelius i sveikata. nenoriu as zaist sitos loterijos.