Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: MRT
Data: 2019-07-26 23:37:03

> Tai taip, tik gal ne apie Pasvali koki ir ne Maximos kasoj darba ir ne
> pirma darba gyvenime. Nu kazkaip tipo paimk Kauno/Vilniaus vidurki, bet
> ne ta oficialu, o su visais vokeliais, ismesk is statistikos bobas ir
> tokius darbus, kur nieko sugebet nereikia ir gausis gal kokie bent 1.5k
> i rankas. Diriku dauguma tai isvis gal iki minimumo netraukia.

aj.. nu man kazkaip 1,0k ir 1,5k dar panasioj dimensijoj..
ne visuose darbuose tie vokeliai, ypac jei darbdavys su
juridiniais dirba , o otkatus ir makles, jei ju yra,
vargu ar su visais dalinasi.

so 1k alga - 1-2k kibiras, 1,5k - iki 3,0k, 2k - iki 4k..

> Manau, kad tikrai taip ir yra zymiai protingesniu variantu isleist ta
> 1k, jei isvis dar lieka ka isleist

hmm.. kazkaip likdavo.. ir su under 1k per kelis metus
3k senas butas Vln gavos be skolu ir paskolu.

Gal tavo formule tinka tik tam tikram algos intervale, su tam
tikru gyvenimo stilium, su tipiniu vaiku skaicium, su tipine boba?
Nes dabar kazkoks kliedesys, nebent paziurejai i autoparta Vln/Kns
ir pagalvojai, kad soferiu algos yra nu bent puse tos tackes kainos.

PS. su 1k alga paemus kibira uz 2k liktu 3k
Cia ka tokio "nerealiai protingesnio" uz 3k prasuksi?