Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-25 23:59:04
As nenuomoju, bet tenka pabendraut su zmogum, kuris siuo metu nuomoja
tiksliai net nezinau, bet kazkur gal virs 10 ir vis dar perka ir sia veikla
visai patenkintas (ir cia tik siaip salutine veikla).

Del vaziuojancios, tai gal ir buna koks 1% tokiu atveju, bet visi kiti ten
tas kelias dienas per metus manau be jokiu problemu gali prasisukt su kokio
draugelio, ar autiko pagalba.