Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-26 23:48:24
> hmm.. kazkaip likdavo.. ir su under 1k per kelis metus
> 3k senas butas Vln gavos be skolu ir paskolu.

Nu tai taip ir turetu but - senas butas zjb daiktas, turi verte, priesingai
negu kazkoks ten puslavonis lauzas

> Gal tavo formule tinka tik tam tikram algos intervale, su tam
> tikru gyvenimo stilium, su tipiniu vaiku skaicium, su tipine boba?

Kad as cia isvis be vaiku ir bobos skaiciuoju, jei su tais, tai formules
sumas gal dar pamazint biski reiktu

> Nes dabar kazkoks kliedesys, nebent paziurejai i autoparta Vln/Kns
> ir pagalvojai, kad soferiu algos yra nu bent puse tos tackes kainos.

Tai as cia ne apie tai kaip dauguma daro, o kaip butu protinga daryt (ir cia
jau iseitu turbut mazuma)

> PS. su 1k alga paemus kibira uz 2k liktu 3k
> Cia ka tokio "nerealiai protingesnio" uz 3k prasuksi?

Jeigu uzdirbciau 1k, tai man 3k butu dideli pinigai. Pvz jei ismestu is
darbo, tai dar kelis menesius eitu pratempt ir pan. Bet siaip tos masinos uz
5k ir remontas bus zymiai brangesnis ir noresis bukle geresne palaikyt, kas
atitinkamai daugiau kainuos ir t.t.