Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-28 01:27:03
Nesusije cia dalykai. Siaip jeigu ka, tai bobom patinka, kai jas pastato i
vieta, tik nelabai gal visos nori pripazint. Neturet nesirenku (nors
zenytis, tai niekada nesizenyciau), tiesiog isvaizda netraukia iki to, kad
pacios kabintusi tokios, kokios man patinka, o klounu but nematau prasmes.
Bet cia nebutinai suprasi, jei esi is senesnes kartos, siaip situacija sitam
reikale zymiai pasikeite nuo kokiu gal 2012 m., ar pan., kai atsirado
visokie Tinder xujinder ir iskreipe rinka. Nu tipo visos mergos nori top 10%
nuo virsaus pagal isvaizda vyriskiu, o istroske vyriskiai komplimentais
beria top 90% bobu ir iki kosminio lygio ispucia tu bobu ego ir uzdaras
ratas gaunasi.