Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Julius
Data: 2019-07-25 12:57:42
Petras Jurbarkas <info@jurbarkas.lt> Wrote in message:
> Cia idomi diskusija turetu buti, iki kokio lygio remontuojamos masinos Lietuvoje ir tarkim UK, Vokietija, Svedija. Ar del tokios Lietuvos kovojom, kad zmogus Lietuvoje sugalvoja keisti supuvusius slenkscius? Cia is blogo gyvenimo ar tiesiog toks mentalitetas?

Žmogus turėjo žigulius,- keitė. Trečią golpą, vėl keitė. Dabar
 truputi atkuto ir pasiėmė amerikontą supuvusį užpigiai. Va
 paikeis slenksčius ir pas mergas.

On 2019-07-25 09:59, Rrr wrote:> Tai gal tiesiog atėjo laikas
 pakeisti laužą? Ir nupirkus kitą, gyvą, > pasidaryti antikoroziją
 bei labiau prižiūrėti, kad kitam kartui taip > nebūtų?> > > On
 2019.07.25 11:38, Nioka wrote:>> Gariūnuose buvau, negavau. Šrotą
 (amerikonų) žinau tik vieną, Lentvaryje,>> ten "gyvų" slenksčių
 nebuvo.>> "Tomas"<ich@tam.net>  wrote in message>>
 news:qhbjig$51h$1@trimpas.omnitel.net...>>> Signeda, Remautlita,
 shrotai, google, Kuo tau gariunai negerai?>>>>>>
 "Nioka"<dainius_TRINTI@inbox.ru>  wrote in message>>>
 news:qhbj9r$4ov$1@trimpas.omnitel.net...>>>> Kur Vilniuje
 isskyrus Gariunus pirkt kebulo detales? Konkreciai Dodge>>>>
 Caravan 2005m. slenkscius.>>>>>>>>>>>>> -- -Petras
 Jurbarkas

--
Julietis