Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-30 17:22:50
Siaip turejau omeny E38, tik tikslios sito dalyko atsiradimo datos
nezinojau. Bet vistiek nieko tai neduoda del saugumo, taip tik zaislas, as
pvz ir paprasto autopiloto nenaudoju niekad, nes tik miegas labiau pradeda
imt. O tas yaris tai ka zinau, nereikalingas jis man nei su tokiais
featurais, nei be ju.