Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-29 22:48:45
Man tai kvailai atrodo moket kosminius pinigus uz kazkoki gaidi, nes nei
dziugins, nei sutaupyt iseis. Del namo, tai cia kazkas panasaus, kaip pvz
visokie gryni bomzai prisiperka brangiausiu modeliu telefonu lizingu, aisku
ties tuo "turtai" ir baigiasi. Tai cia irgi tas pats, tik jau siek tiek
aukstesniam lygi.