Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Audrius K
Data: 2019-07-27 05:57:27
Tomas <ich@tam.net> wrote:
> O jei zhmogus ne blondine ir vairuot moka, kam jam visa tai?
> Priesh metus gi buvo pilna reportazhu apie zhuvusia mergina, kuriai tevas
> nupirko nauja kazkokia tojota ir paskui teisybes ieshkojo.

Būtent. Aš prieš pora savaičių su Tribeca “sumedziojau” briedį. Gyvas,
sveikas. Žmona po autoivykio tik prabudo ir paklausė - ko sustojai, ar mes
jau vietoje, ir tik po to pamate sudužusį stiklą... Briedį radau kitoje
kelio pusėje griovyje nuskridusį.  Būčiau važiavęs su tokia Toyota ar kitu
mažu kibiru - kaži, ar gyvas būčiau likęs..... juk ta mergina tik stirną
sumedžiojo, o auto nuskrido nuo kelio... briedis irgi ne vienam yra salone
atsiradęs (važiuojant su žemesne ar mažesne auto...  o man net auto
remontuojama liko ( jei pavyks gauti srote dalis, nes praktiškai viskas
keičiasi ant varžtų : kapotas, sparnai, perklijuoti stiklą, radiatoriai,
faros, veidrodis...

Audrius K.
P.S. Briedis “atėjo” tiesiai ant kapoto iš šono... pamačiau maždaug 1.5
metro prieš stiklą...