Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-07-27 12:25:38
ne juoda ar balta, verstis nereikia. Forumus paskaityt praverstu, pasidomet
koki stebukla perki irgi verta. Reikalas, tas, kad eilinis bambukas ar
motera pasirenka kas grazu ir daznai papuola ant remontu uz stuka i metus ar
dazniau. Tada prasideda giesmes kaip visgi gerai tie lizingai ir nafik tuos
senus naudotus kibirus. Nu tokie pirkejai yra atskira publika.
Vat darbe yra kolegu su geresnem pajamom - ims kibira grizusi i salona, nes
"ramiau". Nes seimoj nera kam supi4tos lemputes pakeist, nekalbant apie ratu
permetima sezonui.
As tuo tarpu geriau pakaifuosiu su masina uz puse tos sumos. kuria ir
parduosiu uz gera likutine, nes likusi tauta megsta.