Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Tomas
Data: 2019-07-26 13:46:30
Verte yra nebutinai ta suma, kuria gausi kazhkada pardaves. Jeigu daiktas, kuri pazhisti, investavus 600 dirba ir dzhiugina - tai yra verte, ir 600 nera brangu. Pardaves surudijusi lauzha ir dasimetes tuos 600 visvien nieko geresnio nenusipirksi, o gali ir blogesni, pilna siurprizu. Kazkodel zhmones apie nuvertejimus negalvoja pirkdami buitine technika, rubus, niekucius blizgucius, irankius. O mashina, kuri shiaip yra irgi irankis - OH, AH, Apsimoka, Neapsimoka, Senas modelis, Blogu metu, Kiek tu uzh ja gausi - px kiek gausiu, jei ji pirkta kaip irankis, o ne kaip perpardavimo objektas.