Tema: Re: Pakeist slenkscius
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-28 23:04:58
Gest tai genda, bet pataisai viena karta ir paskui jau nebereik. Nu ir
taisyt aisku reik su protu, pagalvot kaip cia ka pigiau galima ir pan. Del
kuro lyginimas nelabai i tema, nes cia kalba isvis buvo apie sena masina ir
nauja masina, tai galima lygint vienodos klases ir nebus tada ypatingo
skirtumo.