Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: Vytooks
Data: 2018-04-11 09:49:29
Tu kalbi iš teorinės pusės, o aš iš praktinės. Patikėk, labai daug būdų
išbandžiau kaip išvengti purvo ir smėlio. Šitas gal ir ne geresnis už
maudymą ir virinimą, bet daug greitesnis. Lenciugas bei žvaigždutės
dabar visada švarios net tepant "šlapiu" tepalu, nes palyginus su
purškimu nesusidaro tepalo pertekliaus prie kurio viskas ir limpa.
O po važiavimo per dideles balas pirmą ir antrą žingsnį sukeičiu
vietomis - pirmiau nusausinu grandinę nuo vandens ir druskos, palaukiu
kol išdžius, tada tepu.