Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: E.D
Data: 2018-04-10 16:39:38
Tame paciame tepale ten dar ir daugiadiske sankaba "maudosi". Jai
numatyta tam tikra trintis, kuri lieka, naudojant gamintojo nurodyta
tepala. Moto tepalai yra tokiom salygom tinkami.
Trinti mazinanciu priedu daznai buna auto tepaluose.
Tai vat jai (sankabai) visokie trinti mazinantys priedai gadina gyvenima.
Tarpdiskiai ten yra nemetaliniai ir jie buna, kad apsivelia tais
priedais, tampa perdaug slidus ir sankaba nebesugeba susikabinti.
Pasekmes ivairios nuo tik prie labai didles apkrovos praslystancios
sankabos iki beveik visada praslystancios, svylancios sankabos
(krastutinis atvejis).
Del siu priezasciu vis kyla nesibaigiantys fleimai tarp salininku ir
priesininku automobiliniu tepalu naudojimo moto varikliuose.