Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: E.D
Data: 2018-04-10 13:18:47
Nieks man nesiule ir neliepe - nesinervuok.
Tiesiog ziuriu is salies ir toks absurdas is technines puses visa tai
atrodo... karstas parafinas, dar priemaisos teflonines prie jo, dar
grandine nuiminet ir visa tai del 100 km...
Gal tuo nuolat uzsiimanciam zmogui visa tai ir OK, bet iki siol maniau,
kad vaziavimas dviraciu (nesiekiant sportiniu aukstumu) yra kur kas
paprastesnis dalykas.