Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-10 15:10:30
jo, aisku svarbu.
tie, kurie jau del 'rezultatu' varo, tai realiai isvis tuo neuzsiima,
nes uzsideda nauja grandine, 500-1000km ir deda nauja. daug kas isvis
net netepa, kiti uzpila kokio tepaliuko karta. 2-3 grandines ir keicia
zvaigzdes naujom. nu ir siaip, ten jau jeigu mtb, tai varo visada ir
taip purvini visi, visada spec apranga, kuri irgi gan daznai keiciama,
nes greitai devisi.
cia tuo tarpu kalba apie megejiska pasivazinejima for fun. kai vaziuoji
butent gerais keliais. kai pavaziavus keliolika keliasdesimt km norisi
dar ir prisest pavalgyt kurnors, ar siaip nepatinka grizt tepaluotam ir
paisinam nuo koju iki ranku. kai vazinejama ivairiai, laisvalaikiu del
malonumo.
trecia rusis dar galetu but komuteriai, kuriu pilna Europa. tai cia tie
'paprastieji' vaziuotojai, kur vaziuoja su bilekokiu girzdanciu daiktu
nuo A iki B ir jo prieziuriai skiria labai minimaliai laiko ir pinigu.
tik daug tokiu laisvalaikiui turi jau visai kito lygio dvirati ir
priziuri kitaip. nes tuo girzdanciu kledaru ner malonumo vaziuot.