Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-10 11:37:38
as bent jau ju nezinau normaliu. isbandes esu visko nemazai. is bedos,
galima naudot sausa wurth tepala is balionelio. bet realiai tai ten
uspakajoncas. kazkiek 'veikia' iki 10km numintu. nu ir sutepus reik
laukt, kol isdzius gerai. realiai kai turi pasiruoses viska, tai
parafino vonele gaunasi greiciau ir zymiai daugiau naudos. skystais
tepalais jokiais netepu, nes uzknisa purvynas ant dviracio, koju ir rubu.