Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: ostapas
Data: 2018-04-10 11:09:42

"CodeC"  wrote in message news:pahre8$fb6$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.04.10 11:03, Lawrence Jamieson wrote:

> Na, tu čia kiek supaprastinai viską.

nes viskas ir yra paprasta. as 4-iems dviraciams grandines is naujo
sutepu per net nzn kiek laiko. pradedam su seima rengtis isvaziavimui,
tai kol zmona su dukrom sudeda maista i kuprine ir apsirengia, as speju
nuimti, sutepti ir atgal uzdeti 4 grandines. ir dazniausiai dar ka nors :)

> visų pirma, grandinę arba nuimsi lengvai su specialiu įrankiu (juk nebus
> ji su quick release jungtimi) arba pisiesi be įrankio, o paskui
> greičiausiai teks važiuoti įrankio pirkti ;)

kodel nebus? mano visos 4 grandines su QR.

> Taip pat prieš pirma kartą parafinuojant reikės grandinę išplauti, ar tu
> ją visą purviną ir tepaluota parafinan kiši?

taip kisu. smelis visas nuseda ant dugno. karta metuose isimu sustingusi
parafina is voneles, peiliu nupjaunu apatine dali su smeliais ir ismetu,
pridedu naujo parafino, ipilu tefloninio tepalo.

Tai taip ir gyvenat su parafino vonele virtuvėj šalia grikių padėta?