Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-11 08:53:09
situ receptu prirasyta ne tik 'rusu' forumuose. lyg tie 'rusai' visi
Einsteinai butu, ir viska geriau uz kitus zinotu :)
grandine grandinei nelygu. su stora vidiniu pavaru randine ar 5/6/7/8
grandine dar galima taip zaisti. kokia 10sp tai tiesiog ten nelieka su
kuo zaisti ir tiek. atsitosi viena karta gerai ant pedalo i kalniuka ir
paliksi dantis ant vairo.