Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-04-10 11:46:24
Gal kai pas mane prades kazkas teptis irgi pereisiu i sita liaudies kuryba.

"Lawrence Jamieson"  wrote in message

2018-04-10 10:35, Linas Petkevičius rašė:
> Sunku patiketi, kad nera kokia sprendimo "out of box", kuris eiliniam
> dviratininkui pilnai pakeicia šitą tautosaką.

p.s. kažkada aš irgi labai skeptiškai ir su šypsena žiūrėjau į tuos
grandines parafinuojančius entuziastus. Irgi panašiai mąsčiau, kad šiais
laikais ir out of the box geresnių sprendimų yra. Kol vis tik viena
kartą nepabandžiau ir neišvaškavau grandinės dukrai, nes ji nuolat labai
išsitepdavo. Tai likau daugiau nei maloniai nustebęs. Praktiškai nieko
nekainuoja (didelė stora žvakė iš Maximos už porą eur) ir rejuzini ta
parafiną forever. O rezultatas puikiai sutepta ir idealiai švari
grandinė bei žvaigždės, purvas prie jų visai nekimba.