Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: Sail
Data: 2018-04-11 09:13:15
As tingiu taip zaisti, o dabartiniam dviraty pas mane zvaigzdziu blokas uz 7
EUR. Irgi tures atlaikyti 10K kilometru, jei nenumirs freewheel'as nuo
vandens.
Vazineju bet kokiu oru, tai paskutiniai kitaiski sudini zvaigzdziu blokai
laike 5K kilometru, paskiau mire freewheel'ai.

Krc jeblia su grandinem beprasmiskas dalykas, nebent naudoji super brangius
komponentus. Man to nereikia.