Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-10 16:46:41
del tepalu-smelio misinio ir tersimosi su visu tuo daznio grandines
amziui nesigincysiu, nes senokai to nebenaudoju. per ta laika spejo
kelios pavaru technologijos pasenti :)
taciau jeigu lyginti vaskuota ir visai netepta, tai skritumas didziulis.
esu sudrozes grandine per nepilnus 200km. nes gavosi, kad teko minti ant
sauso :)