Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: Vytooks
Data: 2018-04-10 11:41:27
Aš tai iki šiol dariau taip: praktiškai po kiekvieno "šlapio" važiavimo
(kai kelias šlapias) paimu popierinį rankšluostį, papurškiu ant jo kokio
WD arba analogo, nuvalau visą purvą, paskui pereinu su sausu popieriniu
rankšluosčiu, na ir trečią kartą sušlapinu gerai tą popierinį
rankšluostį su normaliu tepalu ir tokiu būdu sutepu. Gaunasi ir valymas
ir labai ekonomiškas tepalo sunaudojimas. O su tirpikliu ištirpdytas
parafinas turėtų labai gerai visus susigerti ir kai tirpiklis išgaruos,
lix tik parafinas, nereikia jokio maudymo.

P.S. Grandinės plovimo dėžutė su šepečiais, nepasiteisino, nebent plauti
lauke, nes didelė terlionė gaunasi