Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-11 09:16:33
nzn kaip kuo ir kur vazineji. as tai keiciu grandine ir zvaigzdes tam,
kad vaziuotu gerai, o ne bilekaip. kai pavaros nesijungineja taip, kaip
priklauso arba persokineja grandine - man netinka. o taip buna visada,
jeigu nekeiti grandines laiku. jeigu kalba eitu apie kledara, nuvaziuot
tiesiai pora kilometru i darba kasdien, tai gal ir man butu px. bet as
tokio neturiu ir man tokio nereik.