Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: E.D
Data: 2018-04-10 11:47:59
Kas ten pas jus per dviraciai ir ka jau tokio kosTTTmosinio jus su jais
veikiat, kad purskiamas grandiniu tepalas netinka?
Motociklams tinka, ka reikia sutepa, vaziuoja tukstancius km, o
dviraciams mat netinka - butinos parafino SPA proceduros.
O dviracio grandiniu altoriaus nereik namie irengti, jei dviraciu megsti
vazinet?

Gal nereik tiek gyvenimo komplikuotis?