Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-10 11:21:18
cia gal jis apie nauja grandine klause. siaip buna ir naujos su QR, bet
aisku ne visos ir ne visu tipu.
juk nauja grandine dedant vistiek reikia irankio, kad padaryt tinkama
ilgi. nu tai tuo paciu is karto uzdedi QR, merki i parafina ir tada dedi
ant dviracio. jei nepradedi skysto tepalo naudot, tai ten tu smeliu buna
minimaliai, nes niekas nelimpa. aisku jeigu uzdesi nauja tepaluota
grandine, tai poto ne tik jinai visa smeleta bus, bet ir visos zvaigzdes
priedo.