Tema: Re: Dviracio prieziura
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-10 12:06:04
ne, nesudetinga visai. reikes:

QR, tinkamo tavo grandines tipui
irankio granadinei ardyti

cia minimum'as, juos tikrai gausi vietoje, artimiausioj dviraciu
parduotuvej.

dar patogumui naudoju spec replytes grandines nareliams suspausti, ir
'spyruokle' grandines sukabinimui, prilaikymui surenkant. situos pirkau
kartu su kitom dalim internetu.

vonele pasidariau is nedideles fritiurines. sudedi grandines i sieteli,
ijungi, eili pareguliuot, pavalyt kanors ant dviraciu. kai ikaista, pora
kartu istrauki sieteli, papurtai lengvai, idedi atgal. kai jau nori
traukti, istrauki, nuvarvini, isimi grandines i koki nors metalini
indeli ar padekliuka, atvesini. tada dedi ant dviracio.