Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: MRT
Data: 2018-03-09 23:57:27
> nesukelsi, nepergyvenk. ne del to klausiu. kartais sveika pasiziuret i
> viska is sono. nueit TB i settings menu ir uzdet varna "above the quote"
> nesunku, net jeigu tai nera "default" nustatymas.

Ziurejau is sono. As rimtai suprantu ir privalumus rasymo virsuje.
Netgi tvarkos daugiau butu su citatu hierarchija,
kai daugiau dalyviu pradejo rasyt virsuj

# tekstas
# > citata_antrojo
# >> citata_pirmojo

vs

# > citata_antrojo
# tekstas

# >> citata_pirmojo

vs perkelti:

# >> citata_pirmojo
# > citata_antrojo
# tekstas

> ne nu rimtai, pats ramiai pagalvok keleta sekundziu.koks yra pointas tasyt apacioj? nei
> vieno privalumo. nei vieno.

yra vienas - MANE DZIUGINA, kitiem (skaityt) -
kai kam ok, kai kam px, kai kam bbd