Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: MRT
Data: 2018-03-07 09:57:53

> Tau pereboras, o man ten buvo keliasdešimt cm iki avarijos, jei nebūčiau
> staigiai stabdęs ir sukęs iš žiedo, tai būtų buvę bum

bet ne kiekvienas zioplys sukelia avarine situacija.. ir avarija avarijai nelygi..
galu gale ir viena kita ziopli pamokyt reiketu.. vakar ziopla vista varo A juosta ir perejoje
ne tik manes nepraleidzia (kai II ir III juostos praleido), tai dar rikiuojasi i antraja juosta
per pereja, i pesciuosius neziuri, letai rieda vepsodama i veidrodeli.. nu nx tokias..