Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-05 20:05:14
kazkada ir mane uzpisdavo. supratau, kad sveikiau ikalt dviguba doze
poxuino ir ziuret i tokius kaip i gamtos nuskriaustus debilus.
pasijuokti is ju ir toliau ramiai vaziuot sava sparta, sava trajektorija
ir svarbiausia saugiai.
nes visu nesuregistruosi, nepriduosi, visu fakais neapsersi, visu
neapipypinsi, visu nenubausi ir neismokysi. nervuotis nesveika ir kenkia
paciam, tie pirmuonys to neverti. kol tokie amebos naturaliai
neatsifiltruos ir neevoliucionuos i kanors labiau sudetingo, tol galesim
megautis siuo uzuojauta kelianciu spektakliu keliuose. geriau popkornu
automata masinoj isidek, vietoj tos kameros. daugiau paciam naudos bus.
pas mane volvo net signalas uzrudijes buvo. apsviete, kad del
nenaudojimo. nes naudojau tik per TA.