Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-03-06 12:09:14
2018-03-06 11:48, Herkus rašė:
> Nenustebciau, jog nespeja suvirskint visko. Is zmogiskosios puses suprantu, ypac jei gauna kruvas neaiskiu foto, ne pilna info apie ivyki ir t.t. Kiekviena siunteja po to sugaudyt, kad sutikslint info yr ka veikt.
>
> Kaip pareigune rekomendavo, geriausia, kad ant foto butu tikslus laikas, aiskiai auto matytusi is keliu rakursu, kad pvz nebuvo neigaliojo lipduko, zenklai ir pan. Ir kelt i epolicija prisijungus, nes i anonimiskus nebegali reaguot.
>
> Zodziu, kad kuo maziau klausimu butu.

Na, aš tokiais žaidimais kaip negerose vietose pastatytos mašinos tikrai
neužsiimu. Esu siuntęs pora atvejų kai lenkė "Lenkti draudžiama" ženklo
veikimo zonoje, kartą kai man, važiuojančiam pirma žiedo juosta kelią
užkirto išsukinėjantis iš antros juostos, vos bum nebuvo ir du kartai su
labai naglu pėsčiųjų nepraleidimu. Viskas nufilmuota, data laikas yra,
koordinatės yra, pateikiau neanonimiškai, prisijungęs prie epolicijos su
mobiliu parašu.

Tai vat jei seniau būdavo pranešimai nagrinėjami, tai dabar jiems į juos
nusispjauti.