Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: Sail
Data: 2018-03-07 10:48:24
Visuotinis stebejimas privaciom akim nera blogai. Jis ir dabar realiai
egzistuoja video registratoriu pagalba.

Jei tuo pasinaudojant didziausia pavoju keliancius butu galima priduot - as
uz.

Tie suklumpantys nepagydomieji per du ivykius uzmuse viena mano giminaiti
bei geriausia drauga.
Galiu prisipazinti, kad tai nebuvo malonu.