Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: amenox
Data: 2018-03-07 20:36:22
Kai cituojama iš esamo teksto kas reikalinga tai viskas ok, kalbu kai
atsakymas buna paprastas tipo "taip"  "ne" arba "nežinau" ir norint tai
perskaityt tenka skrolint per visą tekstą iki apačios. Aš nesuprantu kam to
reikia, spaudi gi replay ir rašai iškart, taip pat skaitantis kuris spaudžia
skaityt ir iškart mato atsakymą. CItuot be galo aktualu gal tik tiems kurie
skaito nuo vidurio, bet čia jau sorry jų problema. Gal tie kurie postina
bottom pabandykit perjungt į up? Nesunku gi pabandyt, ar čia principo
reikalas? :) Atkreipkit dėmesį kad postainančių apačioj labai mažai, galit
patys įsitikint, o jei visi pradės postint viršuj žiu vis kažkokia tvarka
bus.

"accu"  parašė naujienų news:p7p83c$5ru$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.03.07 17:25, amenox wrote:
> bet skaitant tokias paklodęs jau biškį užknisa kai reikia priklausomai nuo
> atsakovo "postinimo etikos" sampratos su pele smaukytis į apačią,

Tai čia jau besaikio citavimo pasekmė. Kai cituojama tik tai kas
reikalinga up/down atsakymas bereikalingų judesių pele neiššaukia…

--
accu