Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: MRT
Data: 2018-03-09 23:34:40
nu nepatogu man.. jau nepamenu.. argi defaultu TB instaliavus qoute
nedaromi apacioj?.. toks jausmas, kad persikonfiginau i "senoviskai"
bbz, gal man tas skrolinimas ant tiek iprastas, kad nejauciu
nepatogumo pats.. tik bandau pasakyt, kad jei man taip patogiau,
tai mano kaprizai auksciau nei kitu.. 0 budu, kai kaprizai sutampa.

kai liksiu vienintelis lokas, tai GAL reiks pratintis prie kitu..
apsiprasciau ir butu patogu, ir man, ir kitiems..

autosams daug kanciu nesukelsiu, ne daug ka ismanau - neprifleiminsiu.