Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: amenox
Data: 2018-03-08 16:07:09
Mano mintis buvo tokia, kai atsakymas į postą yra vienas ir paprastas tai
postinama iškart viršuje, jei yra tikslas detaliai atsakyti į kažkokį
didesnį tekstą papunkčiui, tada galima ir žemiau po citatos, tipo:

>tekstas1
atsakymas1

>tekstas2
atsakymas2 ir t.t.

taip patogu vien dėl to kad skaitome tekstą visada iš viršaus, jei nėra daug
ką pasakyti o tik pvz. "ok" "supratau" ir pan. tai nafiga oponentą siųst į
apačią kai viskas aišku? O ir kam tada valyt visą tą paklodę pačiam
postintojui jei "reikia padaryti viską tvarkingai"? :) O jei atsidaręs
tekstą nematau iškart atsakymo, natūralu kad jis bus žemiau nes jis bus
išsamesnis. Ir tai lengviau gali būt įgyvendinama jei replayinant ng kliento
kursorius stovi jau viršuj. O šiaip tai ir skaitant atidarius postą pirmas
dalykas ką matai tai teksto viršus, nebent klientas kažkoks ypatingas. Šiaip
sutinku kad abi pusės teisios, bet nu blyn, viena pusė gerokai, labai
gerokai didesnė. Ir tai ne 50/50 santykis, o sakyčiau 10/90 jei ne daugiau.
Šiaip problemą išdėsčiau, galima bandyt kažką pakeist ir galima nieko
nedaryt. :)

"MRT"  wrote in message news:p7redf$tlv$1@trimpas.omnitel.net...

Tiesa sakant nepatogu kartais..

> Taip, atsakiau į viską vienu gabalu, iškart viską pamatei ir perskaitei
> kaip ir aš tavo atsakymą. Ką nepatogu?

Na nera tas stiliu skirtumas nepagarbai demonstruot..
Bet toleruoji ar netoleruoji, kam ir kaip patogu,
patinka ar ne - jau kitas klausimas

> O tai pagarba ar ne pagarba kitam ng dalyviui tai nežinau,

juk abi puses kazkiek teisios, gal tik viena daugiau, kita maziau.