Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-08 14:29:34
ar tau sunku suprast, ka sako? tiesiog uzpisa skrolinti. as tiesiog net
neskaitau tu, kurie raso ten kazkur apacioj. lygint su sasiuviniu -
briedas. e-mail irgi atrasineji apacioj? tie kurie raso virsuj, net
jeigu pacituoja visa paklode, man jos skrolint nereik - matau atsakyma
iskart. o tikrai ne vienas cia yra, kur reik 5-6 kart sukti peles
ratuka, kad perskaityt keleta JO zodziu.