Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: MRT
Data: 2018-03-06 19:18:34
> Na, aš tokiais žaidimais kaip negerose vietose pastatytos mašinos tikrai
> neužsiimu. Esu siuntęs pora atvejų kai lenkė "Lenkti draudžiama" ženklo
> veikimo zonoje, kartą kai man, važiuojančiam pirma žiedo juosta kelią
> užkirto išsukinėjantis iš antros juostos, vos bum nebuvo ir du kartai su
> labai naglu pėsčiųjų nepraleidimu. Viskas nufilmuota, data laikas yra,
> koordinatės yra, pateikiau neanonimiškai, prisijungęs prie epolicijos su
> mobiliu parašu.
>
> Tai vat jei seniau būdavo pranešimai nagrinėjami, tai dabar jiems į juos
> nusispjauti.

Smulkus pazeidimai daromi dazniau, ju zala irgi mazesne..
Suteikus galimybe uzbombint smulkiais pazeidimais, kuriu nera
kam suformint, statusus keitaliot, tai ir sugriove gera ideja..

Kas duoda daugiau "saugumo kelyje"
137 netvarkingai priparkave vairuotojai, 78 vairuotojai
praleke A juosta, 25 posukio neparode vairuotojai..
Viso: 137+78+25+..=240+..

ar

12 vairuotoju pavojingai lenkusiu neleistinoje vietoje,
27 vairuotojai nepraleide pesciuju, 17 naglai uzlindusiu, ..
Viso: 12+27+17+..=56+..

Galetu taikyti
Parkavimo pazeidimai, A juostos - atsitiktiniu
   budu isrenkama nagrineti 20% pranesimu
Pesciuju nepraleidimas - ne maziau kaip 50%
Neleistini lenkimai - ne maziau kaip 70%
Avarines situacijos - ne maziau kaip 60%

Butu galima su maziau tyreju padaryti "daugiau".
Galu gale - jei nepadaroma "pakankamai", tai gal tu
tyreju optimizavimas butu surasti trukstamus +10% nauju tyreju?