Tema: Re: šiaip pasiskaitinėti
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-03-07 15:58:22
2018-03-07 15:21, Pjero rašė:
> t.y. vaizdas neturi juridinios galios.
>
> Esmė - normaliose šalyse gerbiamas ir saugomas privatumas

Išvis - kliedesiai su tuo privatumu. Jei visi aplinkiniai tave mato -
koks čia privatumas? Tave jei tulike ar persiregimo kabinoje filmuos -
privatumas. O viešoje gatvėje? Give me a break.

Išvis, kažkodėl dėl registratorių čia visi parinasi baisiausiai, nors
realiai jų įrašų neįvykus kam nors svarbaus, niekas nei žiūri, nei ką. O
tai, kad dabar visuose pastatuose tų kamerų prikaišiota per visus galus
ir tų kamerų vaizdą apsauginiai nuolat stebi - tai jau viskas OK?

O juokingiausia man tai kai tie patys, svaičiojantys apie privatumą,
įvykus kažkam tikrai rimto puola ieškoti pagalbos prašydami vaizdo
registratorių įrašų...