Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-03-06 01:35:58
Po truputi prisirinks mūsų, kedžiautojų, pakankamai, kad tie invalidai
palaipsniui pradės atkritinėt pagal pajeguma mokėt visas baudas.. Kitam
gal už kokį pažeidimą atims teises vietoj minimumo dėl prikaupto sąrašo
galiojančių nuobaudų..

Tarkim kokie 500 per Vilnių jau būtų ganėtinai juntami.. Nu ar pora
tūkstančių, kurie bent vieną per savaitę priduotu..

Svarbu ne baudos dydis, o neišvengiamumas..