Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: MRT
Data: 2018-03-08 14:48:55
o sita paklode pakomentavai ta vieta, kur rasiau apie citavima gabaliukais?
nes toks jausmas, kad atsakymas eina tik i "PS" gabala.. nors paklode visa palikai.
Tie, kam patinka tekstas apacioj, tarsi nekelia bangu, kad kai kas raso virsuj.
Ir galu gale tas "patogumas virsuj" cia plansetkems? postai daznai gan trumpi,
tai koks skirtumas ar autoriaus 3 eilutes virsuj, ar citata 3 eiluciu virsuj?
anksciau dauguma buvo "apacioj" ir neverke, kad pizia kai nepatogu.

su plansetkem gal ir saikinga citavima sunkiau realizuot?..