Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: Pjero <okeanas@@@icloud.com>
Data: 2018-03-07 21:13:16
NU  tikrai negėda, kad esu Nuo Gariūnų iki Jakų žiedo nuvažiavęs per 2
valandas, ir ne kartą  esu gryžęs po baliaus pagiriotas abiem atvejais
niekam nesukeldamas nei mažiausio nepatogumo ar tuo labiau pavojaus.

3 punktas labiau internetinė tautosaka-manau ji čia labiau tinkama nei
patriotiškų eilių rašymas ;)

Ir nieko asmeniškai neįžeidžiau, tiesiog man nepriimtina tokia kEdiška
veikla.
Tam yra policija, savivaldybės tarnybos, tegu jie fotkija ir filmuoja.

tai tiek