Tema: Re: Paskutinis perspejimas visiems
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-08 09:49:10
Išvedžiojimų nereikia. Jei "pagiriotas" reiškia tik skauda galvą, tada
viskas OK, bet jei įpūstum (o kadangi Pjero taip didžiuojasi tais savo
"žygdarbiais", tai manau, kad šneka apie antrąjį variantą, nes vien
skaudama galva kaži ar būtų prasmės girtis) - girtas. Ir gaila, kad
tokie neprisiploja.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i