Tema: Re: Ar galima ziede persirikiuoti? :)
Autorius: svyt
Data: 2012-01-13 04:45:45
blablabla, jei esi visais keturiais ratais eismo juostoj, tu busi teisus jei
i tave ivaziuos, ir dzin kaip tu ten atsidurei pirmesnis. zmona tik islaike
teises ir pradejau ir as dometis KET, kazkaip kai as vaziuoju man tokie
klausimai nekildavo, vaziuoju ir nuvaziuoju sau ramiai ir saugiai, naglus
praleidziu, jei kas ziopso vaziuoju, ziede isvis dazniausiai taikau nestot o
ilyst i srauta tarp masinu, jei niekas nesimaiso.

--
vyt/ /